Subject: N22480: NOTAM A2435/24 väljastatud (ID:22480)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 14:13:54 +0300

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 22480 alusel, mis saabus meile 23-09-2024 
10:50, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A2435/24
(A2435/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/080/5756N02659E006 A)EERI 
B)2409270900 C)2409271900 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2410B ESTABLISHED DUE 
TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI 5NM RADIUS CENTRED ON 575623N 0265848E. ALL 
AIRCRAFT (INCLUDING UNMANNED AIRCRAFT) ARE PROHIBITED TO FLY INTO OR IN THE 
AREA WITHOUT AUTHORISATION FROM ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD BOARD. 
PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 53094264. 
RESTRICTION DOES NOT APPLY TO SAR, HOSP, ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD 
BOARD FLIGHTS. F)SFC G)FL080)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.